Over bestellen en betalen

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Nee, je kunt ook als gast bestellen. Echter is het wel aan te raden om een account aan te maken zodat je later altijd nog toegang hebt tot je bestelde producten. Betalen gaat ook veel sneller met een account.

Wat is het minimum orderbedrag?
JournalnStuff hanteert geen minimum orderbedrag. 

Bestellen lukt niet, wat nu?
Ben je een bestelling aan het plaatsen maar gaat het niet helemaal goed? Hieronder probeer ik de meest gestelde vragen te beantwoorden.

Ik krijg geen e-mail om in te loggen
Wanneer je geen e-mail ontvangt om in te loggen, is de kans groot dat hij bij je ongewenste mail is beland. Door spamfilters kunnen e-mails wel eens in een verkeerd postvak terechtkomen. Heb je daar ook geen e-mail staan? Stuur me dan even een mailtje via het contactformulier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je heel eenvoudig een nieuwe aanvragen. Ga op de site en klik op ‘Mijn account’. Je ziet onder in het inlogscherm staan ‘wachtwoord vergeten?’. Als je hierop klikt en je email adres invult waarmee je je account hebt aangemaakt, dan ontvang je een unieke link in je mail om je wachtwoord te resetten.

Het product wat ik bestel is een cadeau, hebben jullie inpakservice?
JournalnStuff pakt alle bestellingen standaard in als cadeautjes. Makkelijk als het een cadeau is voor een ander en natuurlijk super leuk voor jezelf! Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Wil je je bestelling liever niet ingepakt hebben? Zet dit bij je bestelling in het opmerkingen veld.

Mijn bestelling is een cadeau, kan ik een persoonlijk bericht toevoegen?
Zeker weten! Vermeld bij je bestelling bij opmerkingen dat het een cadeau is en laat het bericht wat je aan de ontvanger wilt sturen achter in het opmerkingen veld. Dan zorgen wij ervoor dat er een handgeschreven kaartje bij zit!

Kan ik ook zakelijk inkopen bij JournalnStuff?
Neem vooral even contact met me op! Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Lees hier over onze betaalmogelijkheden. Heb je na het lezen hiervan nog vragen? Neem dan even contact met mij op.

Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Als je een kortingscode hebt, kun je deze invoeren in de winkelwagen. De korting wordt dan automatisch berekend. Vergeet niet op het 'toevoegen' button te klikken, anders werkt het niet.


Over bezorgen en retour

Wat zijn de verzendkosten?
Lees hier alle informatie over verzenden en verzendkosten. Heb je na het lezen hiervan nog vragen? Neem dan even contact met mij op via het contactformulier op de site.

Ik wil mijn bestelling graag op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Ja, dat is mogelijk. In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres in te voeren. Wij zorgen ervoor dat je bestelling naar het opgegeven adres wordt verzonden. Je kunt op deze manier dus ook een product als cadeau bij iemand laten bezorgen.

Wat is de levertijd binnen Nederland?
Bestellingen ontvangen op werkdagen vóór 15:00 uur, verstuur ik de zelfde dag (mits anders aangegeven en feestdagen uitgezonderd). PostNL heeft een levertijd van 1 à 5 werkdagen. JournalnStuff is niet verantwoordelijk voor vertragingen via de post. Heb je na 7 dagen nog niets ontvangen? Neem dan contact met me op zodat ik kan uitzoeken waar je pakketje is gebleven.

Does JournalnStuff offer International Shipping?
Yes! We can deliver everywhere in the EU. Please read all the information on this page.

Hoe kan ik iets retourneren?
Ben je toch niet helemaal tevreden over een product? Neem eerst even contact met mij op als je het retour wilt sturen. Dan kan je het product binnen 14 dagen retourneren.  Let op! Je dient het product ongebruikt en in de originele verpakking te versturen, zonder beschadigingen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor jou rekening. Wanneer ik het product in goede staat heb ontvangen, betaal ik je het aankoopbedrag terug op dezelfde manier zoals je betaald hebt.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Hoewel JournalnStuff veel aandacht besteedt aan het goed inpakken van je bestelling bestaat er altijd de mogelijkheid dat het bij de post niet helemaal goed gaat. Is dit het geval? Neem even contact op via info@journalnstuff.nl  zodat we naar een oplossing kunnen kijken.

Er is een verkeerd item geleverd, wat nu?
Het komt heel soms voor dat ik per ongeluk een verkeerd artikel inpak. Stuur een berichtje naar info@journalnstuff.nl. Dan zorg ik voor een snelle oplossing!

Is het ook mogelijk om mijn bestelling op te halen?
Nee. Het is momenteel helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.


Diverse andere vragen

Kunnen we een link ruilen?
Zeker! Neem even contact met mij op.

Ik weet nog een leuk merk of product voor de shop, hoe kan ik je dat laten weten?
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe producten. Heb je een leuk merk of product ontdekt en zou je dat in de shop willen zien? Stuur me dan even een berichtje op info@journalnstuff.nl. Wie weet staat product of merk dan binnenkort in de shop!

Kan ik ook een cadeaubon kopen?
Ja, wij hebben cadeaubonnen te koop vanaf een waarde van €5. Staat je gewenste waarde niet bij, stuur mij even een mailtje en dan regelen we wel wat. Je krijgt je cadeaubon feestelijk ingepakt. Er is ook mogelijkheid om je bon per mail te ontvangen. Neem hiervoor ook even contact met mij op.

Er is een product niet meer op voorraad, hoe snel komt het product weer binnen?
Dit hangt af van wanneer ik weer een bestelling kan plaatsen bij de leverancier en waar het product vandaan komt. Ik koop regelmatig in het buitenland in. Je mag me altijd een berichtje sturen om te vragen.

Ik heb een Instagram account, YouTube kanaal, blog e.d. Wil je met mij samenwerken?
Hangt af.  Ik krijg regelmatig aanvragen hiervoor, maar ik kan helaas niet overal op in gaan. Als een nog jonge webwinkel kan ik de exposure zeker gebruiken, maar ik kijk echt eerst naar de doelgroep en het bereik dat je hebt. Je snapt wel dat het mij niks opbrengt als je een heel andere doelgroep hebt of een laag bereik. Neem vooral contact met mij op als je denkt dat we wat voor elkaar kunnen betekenen!

Mag ik jouw brand rep. zijn?
Zie bovenstaande vraag. Neem contact met mij op als je een grote aantal volgers en bereik hebt.
 
De kleuren van mijn besteld product verschillen in werkelijkheid van de kleuren in de webshop, hoe kan dit?
De kleuren op het scherm en in werkelijkheid kunnen altijd iets van elkaar verschillen. Ieder scherm is natuurlijk anders. Ik probeer de kleuren van een product zo goed mogelijk op de foto te zetten of gebruik foto’s van de leverancier.

Ik heb een eigen collectie/lijn, heb je interesse om bij mij in te kopen?
Ik ben altijd op zoek naar leuke producten. Neem contact met mij op via info@journalnstuff.nl en dan bekijken we of het een match is voor JournalnStuff.


Over Klachten

Ik heb een klacht, hoe nu verder?
Wat vervelend dat er iets niet naar behoren is verlopen. Ik help je graag verder. Op deze pagina vind je meer informatie.

Ik heb een vraag die hier niet bij staat, hoe kan ik contact opnemen met JournalnStuff?
Ik ben op werkdagen bereikbaar per email info@journalnstuff.nl  of via het contactformulier op de site. Heeft het haast? 

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'alle cookies toestaan' om u de allerbeste ervaring te bieden. Klik op Cookies accepteren om de site te blijven gebruiken.